busunge

0kommentarer

Oj oj vilket bushumör Max var på när han vaknade förut :-D Vi låg i sängen och lekte hela tiden och han skratta och pruttade i takt, haha! Han tycker att det är såå roligt att ligga och dra mig i kinderna och när jag pussar på hela hans ansikte. Går inte ens att beskriva hur mycket jag älskar honom, han är verkligen mitt allt. Och varje kväll längtar jag tills jag vaknar igen och möts av hans underbara leende. Nu när han somnade så var jag inte ens beredd, först låg han och snacka för fullt och låg och tittade på mig, sen vände jag bara bort blicken mot tvn lite snabbt och sen när jag vänder tillbaka huvudet så låg han och sov :-)








Nu ska jag göra mig en kopp te och sen lägga mig jag med, vart helt slut efter allt lekande och sjungande. Natti natti OCH ETT GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

Kommentera

Publiceras ej