dop

1kommentarer

Vad dum jag är! Jag glömde ju skriva att vi har bokat kyrka för dop också. Så imorgon blir det att kila ner på stan och köpa fina kort och skicka iväg till alla vi ska bjuda :) Vi ska bjuda ungefär 60 stycken.. Så det blir att hyra en lokal för att allt folk ska få plats. Och sen vill jag bjuda på smörgåstårta, för det är ju så sjukt gott! Men vi får se..blir att planera. Fast inte jut nu. Nu ska vi planera och fixa och dona inför jul. Vi ska ju fira hemma hos oss i år, så min mamma får hjälpa mig med att laga all julmat till allt folk. Och sen pratade jag och R om vi skulle bjuda folk hit på middag på nyår i år igen och det tycker jag låter som en bra idé. Tycker att det är så skönt att vara hemma, visst det är ju mycket att fixa och städa sen, men det gör inget!

Nu ska jag fortsätta spela, hähä!

1 kommentarer

Ida

16 Dec 2008 23:13

Vi måste också börja planera dop snart.. kommer nog inte bli av förrän i februari nån gång!

Kommentera

Publiceras ej