första inlägget!

2kommentarer

Idag har vi haft en jättetrevlig dag ute hos min farmor och farfar. Vi har ätit älgkött med potatis och sås (Max fick såklart smaka lite mosad potatis utav mig). Sen har vi pillat med julkorten som ska skickas iväg imorgon. Jag passade också på att skriva ut två bilder på min lilla älskling; ett mindre foto i färg och ett stort i svartvit. Så nu måste vi köpa nya ramar och ställa fram och sätta upp alla fina kort vi har nu :)






Nu är ju inte bloggen helt färdig och inte exakt så om jag vill ha den. Så jag hoppas att Emelie vill hjälpa mig sen nåndag(?), jag är ju helt sämst på html och vad allt nu heter.. ;)

Dags att krypa ner i sängen, har blivit alldeles för mycket data ikväll.. Natti natti

2 kommentarer

Ida

16 Dec 2008 09:57

Hej!

Vad fin din nya blogg är! Jag har också funderat länge på att byta och ev ha lösenord. Känner mig lite kluven när jag lägger ut bilder på Lova så att "hela världen" kan se dom :S Får se hur jag gör?! Självklart vill jag ha lösen om du fixar det iallafall ;)

Eve

18 Dec 2008 13:35

Sååååå söt han är :)!!!!

Kommentera

Publiceras ej