fötterna är roliga..

1kommentarer

Att det har blivit ett sådant projekt att byta blöja på den här lilla herrn(?). Varje gång man tar bort blöjan så börjas det sparkas, slängas runt med benen, han ska gärna hålla i båda fötterna samtidigt och ibland slinker gärna stortån in i munnen... Byta nere på skötbordet har jag börjat ge upp, för jag är livrädd att han ska rasa ner. Jag kan inte ens räkna hur många ggr han har pinkat på mig den senaste veckan, det är som att han blir "fri" när blöjan åker av.

Nu sitter han här i mitt knä och tittar med sina stora ögon mot skärmen och undrar vad som händer :-P Vi ska klä på oss och sen möta upp Bella och äta frukost tillsammans, så det får skrivas mer senare!

1 kommentarer

Ida

30 Dec 2008 09:47

Känner igen det där.. Är nästan omöjligt att få på blöjan! Lova ligger och håller i sina fötter dygnet runt nu.. ser ut som en liten boll.. haha

Kommentera

Publiceras ej