fredag

0kommentarer

Imorse tog vi en tripp till babyland och köpte en julklapp till Max. En gåstol ;-P Han fick provsitta i den lite när vi kom hem och den gillade han MYCKET! Tröjan han hade på sig var helt blöt efter att vi tog bort honom därifrån haha. Den fanns på rea och jag och R var där lite innan dom öppna affärerna, så vi gick in på Willys och handla lite grönsaker och när vi sen gick bort mot babyland (var runt 5min kvar tills dom skulle öppna) så var det massor med folk, stod folk i hela trappen, många fler än vad jag trott.. Sen när dom väl öppnade så rusade allt folk in och roffade åt sig, just den gåstolen som vi skulle ha. Men som tur var så fanns det kvar när vi kom upp och efter att vi hade tagit våran så fanns det några stycken kvar, så det var ju tur att vi var där tidigt!

Maximilian har varit jätte grinig hela eftermiddagen och nu här på kvällen. Eller han har ju inte varit det hela tiden, men oftast så.. Och han ville inte sova, fast han var jättetrött. Nu sover han i alla fall, han somnade runt 22-tiden...väldigt sent med tanke på när han igentligen brukar somna... Men Sara har varit här och bytt av mig lite då och då när mina armar inte har orkat bära på honom längre. Tack hjärtat!

R
är på inflyttningsfest, så jag ska nog gå och lägga mig snart. Men först lite bilder från idag :-D


Min lilla dreggel-pelle!


Riktigt busfrö!




Jag ser ut som en liiiiten flicka, haha! Det är jag iofs..men ändå


ÄLSKAR DIG!

Kommentera

Publiceras ej