full rulle!

0kommentarer

Nu är jag helt slut efter idag! Som tur var så behövde jag inte göra så mycket här hemma, för det hade R redan gjort, fast han var bakis..så snällt så! Idag har vi i alla fall sprungit runt på stan, inte den bästa dagen för det direkt och speciellt inte om man har barnvagn! Det var smockfullt med folk och inte visste vi att killen som vann idol skulle uppträda på torget idag, så det stod ju massor med folk på torget och jag och min farmor hamnade i mitten..*suck*. Folk vägrade liksom att flytta sig, så tillslut fick jag köra på dom med vagnen för att ens komma därifrån. Dagen var trevlig ändå och jag hittade alla julklappar jag skulle köpa :-) Sen när jag kom hem så stod Shawn här utanför med bilen+släpet och skulle flytta in sin säng och lite andra saker. Efter att han hade dragit så fick jag flytta tillbaka alla säckarna med kläder tillbaka in i Max rum och imorgon får jag börja rensa ordentligt. För nu orkar jag verkligen och jag känner att mitt knä börjar svika mig igen efter allt spring på stan.. Ikväll skulle tydligen R iväg igen, men det gör inte så mycket. Jag hade ändå tänkt att lägga mig tidigt och maximilian sover ju redan ändå.

Nej nu ska jag börja med maten och sen mysa ner mig i soffan! Ha en trevlig lördag allihopa :-)



Kommentera

Publiceras ej