glad!

1kommentarer

Kikade precis in i min gamla blogg och såg att det var flera stycken som hade kommenterat och ville ha användarnamn och lösen till min nya blogg :-D + att jag kollade mailen och där var det också flera som hade skickat och ville fortsätta att läsa, skitkul verkligen! Så då blev jag glaaaad, hihi.

På eftermiddagen så åkte vi och handlade mat, fast bara till helgen och fram till julafton, för sen lär man ju leva på julmat istället, haha. Men det vart mest blöjor, ersättning, gröt, kattmat och sånt.. Så nu har katterna och Max mat året ut och lite längre :)

Det känns som att allt luktar kräk här hemma nu, eller det är väl kräk lite här och var... Sara satt nämligen och busade och lekte med Max precis efter att han hade ätit. Så han spydde och skrattade i omgångar. Det är kräk på nallar, två pyjamaser, mina kläder och min soffa (BUHU), fast jag ska ändå tvätta soffkläderna imorgon.

Måste bara säga att jag läääääääängtar till juldagen! Jag och min bästa vän Bella ska ut och DANSA HÄCKARNA AV OSS! Det var så sjukt längesen vi var ute och dansa och jag som Ä  L S K  A R att dansa. Vi behöver inte ens dricka när vi går ut på det stället, vi kan stå och dansa 6-timmar i sträck. Och det är så grymt bra klubbmusik där, ingen rnb, ingen hiphop..bara braaa musik.

Nu blir det popcorn och Hells Kitchen, ciao!

1 kommentarer

Ida

19 Dec 2008 09:20

Åh jag längtar också efter att få gå ut o dansa häcken av mig.. Känns som att det är så länge sen så jag har glömt hur man gör :D

Kommentera

Publiceras ej