onsdag

1kommentarer

Idag har vi spenderat dagen med Sara, igen, riktigt skoj! Hon kom redan strax innan 10:00 imorse och åkte härifrån för en timma sedan :)  Vi har gjort pannkakor, eller Sara gjorde det för jag suger på att steka! Sen har vi promenerat lite, kollat film, pratat, skrattat och ja..allt sånt roligt. Jag, Max och Sara råkade också slumra till på soffan alla tre och när vi vakna så var det dags att börja med middagen.
Maximilian har varit så lugn och snäll idag, kändes nästan som att han kände på sig att jag var seg och inte orkade göra så mycket. Pratat för fulla muggar har han också gjort! Med båda nävarna samtidigt i munnen hehe...

Det vart inge stan idag, var ändå så tråkigt väder..så jag och R ska fixa korten på fredag istället. Och idag är det sista dagen/kvällen han jobbar innan jul, sen är han lång ledig ända till den 17 januari(tror jag att det var?), så skönt!



Max somnade tidigt idag med, redan kl: 18:00..men vi får se om han vaknar eller om han sover för natten redan nu. Jag skulle iof vilja att han vaknar och är uppe en liten stund innan han sover för natten, för annars så kommer jag att få gå upp i ottan imorgon!





Min lilla groda innan läggdags!

1 kommentarer

Millan

17 Dec 2008 19:06

hehe jasså de har jag inte hört föränn idag (att vi va lika)..:P



Jo tack, de va bara tillfälligt, killen tänker o prioriterar så konstigt ibland..=/ men men, d får man väl leva med.



Söt han är! Vi får ta o ses snart nån gång efter jul tror jag de e lite lugnare:)



Kram

Kommentera

Publiceras ej