tänder på G?

0kommentarer

Nu har Max vaknat två gånger och bara skrikit. När jag tar upp honom för att trösta så verkar han inte ens vara vaken och så var det också igår. Och när han skriker så har han antingen fingrarna eller handen i munnen och det är ett sånt där gällt skrik som borrar sig in i hjärtat..
Efter att jag har tröstat och fått honom lugn så lägger jag ner honom igen och lägger mig brevid och så somnar han på två röda. Nu la jag iofs honom i soffan och han har somnat, igen. Men han ligger och kastar sig i sömnen och verkar sova oroligt, kan det vara mardrömmar? Eller så är det tänderna som spökar.. Tycker så synd om honom i alla fall och man blir ju ledsen själv när man inte vet EXAKT vad som är felet så att man kan hjälpa. Jag ville inte ge honom alvedon ifall det inte är tänderna, men vaknar han en gång till så ger jag honom det..

Kommentera

Publiceras ej