tisdag

0kommentarer

Imorse knatade vi ner till stan och mötte upp Bella. Gjorde lite ärenden på banken, åt frukost och var förbi systemet, R skulle ha lite dricka tills imorgon. Efter att vi hade varit där nere så gick vi hem till oss och drog upp R från soffan och lekte med Max. Sen när Bella skulle iväg till jobbet skulle jag gå och lägga Maximilian för att vila och så somnade jag själv till och när jag vaknar så sitter Sara på sängkanten och tittar på oss, haha! Snacka om snopen jag vart...brun som fan var hon också :-( jag vill också! Hon kom hem från egypten i söndags..
Hon var så snäll och hjälpte mig att göra efterätten tills imorgon, så att den är färdig och klar + att hon gjorde en egen liten form till mig och R som vi kan mumsa på ikväll, hihi.

Jaha, nyårsafton imorgon och vi ska ha middag här hemma. Jag hoppas verkligen att folk inte tror att vi ska ha fest eller något (?), för det är verkligen inte tänkt så och sen så ska Max vara här hemma och jag ska inte dricka. Möjligtvis lite champange vid 12-slaget, men inte mer än så.

Nej nu måste jag ta min lilla plutt för han har blivit väckt där nere..........


Kommentera

Publiceras ej