tisdag

0kommentarer

Jag förstår mig verkligen inte på det här med html...... Bilden som jag hade fixat försvann (jag vet inte hur eller vad jag gjorde?!) och jag får inte allt till mitten. Så nu får den se såhär tråkig och ful ut tills någon orkar hjälpa mig! Sen när bloggen är HELT klar så kommer jag att sätta lösenord.

Idag kom Sara hit och höll mig och Maximilian sällskap, mycket trevligt! :D Sen skulle hon iväg till tandläkaren och Max skulle ändå sova middag. Så då passade jag på att röja här hemma och tände massa ljus så det blev mysigt. När hon kom tillbaka så hade hon köpt med sig pastasallad från Nancy's och det var ju tur det, jag hade inte ens middag i tankarna idag, hehe. Vi åt, tittade på tv och satt bara och pratade tills hon skulle åka iväg och träna. Nu sitter jag här och njuter lite av egentid. Max ville gå och lägga sig redan kl: 17:30, fast han vaknade vid kvart i sju och nu sover han igen :)

D
et har också hänt två mystiska saker här idag. Först en gång när R var hemma och sen en gång nu när jag satt här och skrev..  Det lät på nedervåningen och som att det var en kruka som far i golvet. Imorse när jag gick ner så frågade jag R vad det var, men han sa bara att det var väl någon utav katterna som hade ner något. Kollade först i bastun och där låg dom båda två och sov..inget där inne eller i badrummet hade ramlat i golvet, inte heller i lilla "hallen" och inget i vårat sovrum för där låg Max och sov så sött, nehepp tänkte jag..då var det väl inget. Och sen nu lät det så igen och det låter ju högt också! Inget hade ramlat ner och i sovrummet var allt knäpptyst och inget i golvet där heller :S Aja konstigt är det i alla fall..



Kan man vara sötare?!! Min lilla älskling!

Kommentera

Publiceras ej