dagarna som gått..

2kommentarer

Nu har jag varit seg på att skriva igen, men det blir så när det här fina vädret är framme! Träningen i torsdags gick i alla fall bra, jag känner fortfarande i benen och armarna..men det är skönt + att man börjar se musklerna nu, mohaha! Och jag har gått ner 2kg på ca 2 veckor, fast jag igentligen inte behöver gå ner..men jag har ätit som vanligt, så det måste ju bero på att jag har börjat träna (?), jaja jag får gå ner HÖGST 2kg till, annars blir det för benigt :-)
I
går skulle vi igentligen ha varit till Kyrkis, men Sara överasskade mig och Maximilian på morgonen, så vi var ute och gick och hade lite picknick i solen. Sen stannade hon kvar här över natten också, supermysigt! Vi satt och snackade skit hela kvällen och några timmar in på natten och imorse hade hon tagit Max så jag fick sovmorgon, så gullig! Skulle ha åkt ut till min pappa idag, men imorse började Max spy och ville inte äta.. trodde först att han hade åkt på magsjukan igen, men det är nog bara värmen. Han har inte ätit så mycket idag, men har varit duktig att dricka vatten och vätskeersättning och lite vällling. Och han har inte spytt sen imorse, så det är ju skönt. Vi har varit ute hela dagen, han har sovit i vagnen för det mesta och jag har solat. Har massa fräknar i ansiktet och så har jag fått på bröstet och armrna, så nu är jag frääääknig ;-) Hoppas det försvinner lite.. Bränt mig lite på näsan har jag ockå gjort.

Mer än så har vi inte gjort, så nu kommer lite blandade bilder från dagarna.. Och hoppas ni alla har haft det myyysigt i solen som vi har haft!

2 kommentarer

Fia

25 Apr 2009 21:55

Fina bilder.. åhh va härligt brun du blivit.. om en annan kunde få lite färg haha.. vet inte om solen blundar när den ser mig, men känns inte som jag lyckas få något.. när jag va liten däremot så blev man svart bara man titta på solen... Kram!

MammaSara

29 Apr 2009 11:52

Va fina ni är :)

Kommentera

Publiceras ej