glad påsk!

1kommentarer

Nu har jag blivit sjuk, eller jag har inte feber och så..utan är mer snorig och ögonen rinner. Så vidrigt! Men jag tvingade mig själv att vara ute på gräsmattan med Maximilian en timma i alla fall, väldigt kämpigt kan jag säga.. ;-) R är lite mer på tyck-synd-om-mig-jag är "sjuk" humör. På tisdag ska han fan jobba, jag orkar inte ha honom längre, haha. Går runt och retar mig på honom hela tiden, även om det var skönt dom första dagarna..men inte mer än vecka uuäääk! Max är frisk, han hosta bara och snora lite i två dagar sen försvann det, som tur var!
Min gulliga mamma kom hit idag och lagade potatisgratäng, kött och massa sallad..jag kände dessvärre ingen smak, så jag kunde lika gärna ha ätit kattmat till middag. Men man vart ju mätt i alla fall! Sen tog hon Max en stund och gick på promenad så jag fick vila. Är helt slut när han far omkring överallt och när man själv inte känner sig helt 100 i kroppen så blir ju allt sååå mycket jobbigare..

Och jag bara läääängtar tills vi ska göra om här hemma, kommer bli så snyggt :-D Jag tror att vi har bestämt oss för vilken garderob vi ska köpa och soffa, bord och matta har jag hittat så det är klart. Just nu sitter jag och tittar på lite tapeter till fondväggen och färger till sovrummen, finns ju så mycket fint att välja på!

Nej nu ska jag försöka sova..och inga bilder har jag att bjuda på..booring iknow. Hoppas ni alla haft en trevlig påsk!

1 kommentarer

Fia

12 Apr 2009 00:26

Haha känner igen det där "tyck synd om mig" ;-) Tror nästan att alla killar är så haha..

Va skönt för dig att din mamma kan ta lillkillen en stund så att du kan vila. Min mamma brukar också ha M en del, dock så har jag aldrig hunnit vila. Utan det blir istället plugga, övningsköra eller andra "måsten". Hoppas ni haft en trevlig påsk. Vi ska träffa släkten på måndag för middag, så idag har vi varit i Badparken och njutit av vädret och ledigheten!! Kram

Kommentera

Publiceras ej