god morgon

1kommentarer

Igår åkte vi ut till min farmor och farfar och pappa och resten av gänget. Var så himla härligt väder och vi var ute hela långa dagen, superskönt! Pappas hund var däremot inte lika rolig.... Han är så förbannat stor och stark och skulle hela tiden vara på mig, Maximilian och vagnen. Så jag fick ju ryta ifrån ett antal gånger. Sen luggade Max min farmors hund, men han tyckte bara att det var kul när hon tjöt ifrån och fortsatte att hasa efter henne och försökte dra henne i pälsen :-P Men hon kom såklart alltid undan och när vi åkte så tror jag att hon var ganska lättad över att få ligga ifred i sin korg och sova, hehe..

Idag är R hemma från jobbet. Han har blivit förkyld och har feber, så det blir väl att pyssla om honom, städa och dona lite här hemma och sen ska jag fan dra ner katten ifrån trädet, nu är jag trött på att hon sitter där! Hur jag nu ska klara det då.. hon sitter ju några meter upp och själv är man ju bara 1½ meter lång ;-)

Nej nu gnäller min lilla fis, han har redan hunnit slgait i huvudet FEM gånger här på morgonen!

1 kommentarer

Emelie

02 Apr 2009 09:38

Haha okej. Ja vintern var det värsta jag har varit med om. Satt och tjöt varje gång jag skulle ta på eller av skorna :) Men man kanske ska vara hög gravid på våren då, så att bebisen ploppar ut i juni :) Det är nog jobbigt året runt...haha. Kram

Kommentera

Publiceras ej