hostig och snorig bebis

0kommentarer

Igår eftermiddag kom min pappa och hans fru förbi och lämna lite påskägg till Maximilian, väldigt uppskattat av Max kan jag säga ;-) Fast han tyckte nog mer att själva äggen var roligare än innehållet, hehe. Han fick i alla fall två ägg, ett med en keps och snusnäsduk från PoP och nya badankor som blinkar och lyster. Och det andra ägget innehöll ett jättetsött litet set med hink, spadar och lite grävgrejer, en liten hund som skäller och en bitring, tack tack säger M :-)
 
Sen på kvällen så började Maximilian hosta..och hosta, och hosta! Inte så konstigt kanske med tanke på att det är det enda R går runt här hemma och gör.. Jag hoppas bara att jag ska få slippa bli sjuk.. :-( Lillen vaknade ett par gånger inatt också och bara skrek. När han vaknade runt 12-tiden var han helt otröstlig, det var inge roligt.  Sen tillslut med hjälp av lite välling så somnade han om, men han har vaknat ungefär varje timma och skrikit.
Just nu springer han runt här i sin gåstol och snorar och hostar, men han är glad ändå ;-) Vi får se om hostan blir värre eller inte, annars får vi väl åka till farbror doktorn och få lite hostmedicin.

Nu ska jag väcka R och göra frukost åt oss, sen blir det kickboxning för min del, woho! ;-)

Kommentera

Publiceras ej