måndag

2kommentarer

Äntligen är det vardag igen och jag kan titta på alla mina program! ;-)
I förmiddags kom min mamma hit och gullade med Max medans jag städa ur och rensa i våra skåp i köket, behövdes verkligen!! Sen gjorde vi henne sällskap bort till hennes jobb och fick oss våran dagliga promenad. Eftermiddagen spenderade vi ute på våran gräsmatta med Sara, har blåst lite men var skönt ändå att sitta i solen :-) Sen har jag och R suttit och planerat hur vi ska göra om här hemma. Maximilians rum ska målas om och köpas möbler till, vårt sovrum ska målas om, fondväggen ovanför trappan ska verkligen målas om..sen ska vi bygga en ikea-garderob i hallen och till vardagsrums delen ska det köpas ny soffa och matta. Sen ska vi såklart möblera om lite, så att det blir lite mer öppet och mer plats för Max att röra sig omkring på :-)  Kommer att bli superfint! Imorgon på förmiddagen sticker jag iväg och tränar, längtar faktiskt, även om träningsvärken i magen inte har släppt hehe. Men det är skööönt, då känner man att man har rört på sig.


Vi ska ju köpa en ny vagn åt lillherren också, har hittat en som jag gillar. Så antingen om vi säljer våran nuvarande vagn till R's  kompis och hans tjej som ska ha barn i sommar eller om någon annan hinner före (??) ;-)

2 kommentarer

Ida

06 Apr 2009 19:38

Jag älskar måndagar för då är det så mycket bra på tvn. Jag ska slänga korven i säng nu snart och bänka mig ;-)

millan

06 Apr 2009 21:31

va kul med ny vagn...va blir det för vagn?=))

Kommentera

Publiceras ej