onsdag

1kommentarer

Träningen gick bra och jag var helt slut när jag kom hem. Som tur var så ville min lilla sjukling vila med mig, så vi sov 2½ tim här på eftermiddagen! ;-P Skönt som fan var det i alla fall, med tanke på hur natten var.. Imorgon blir det att simma och jag har skanat det sååå mycket!! Har inte simmat sen graviditeten och fick ju sluta göra det när jag blev för tung och "portades" från tävlingsbassängen ;-)  Jag hoppas att jag kommer att komma igång och simma igen, några gånger i månaden i alla fall!
Prinsarna här hemma fick påskägg av mig idag också, R's innehöll godis, godisråtta som han är.....hehe. Och Maximilian fick vaniljkrokar, en tuff griaff och en till nappflaska.

Vilken liten fegis jag har här hemma.. alltid när han ska ta sig nånstans från sittandes så hamnar han i krypställning, han står och gungar ett tag men sen "kastar" han sig på mage och hasar iväg istället..ska han inte börja krypa istället(??), fast det går ju lika bra och hasa, han är ju riktigt snabb nu och är borta på bara någon sekund. Som nu när jag har försökt att få ihop det här inlägget, det har tagit mig ca 30 min bara för att jag måste springa och kolla så att han inte gör något  som han kan göra sig illa på ;-P


Nu ska vi leka lite innan det börjar bli dags att göra sig i ordning för natten :-)

1 kommentarer

Fia

08 Apr 2009 19:10

Kul att stöta på dig "live" för en gång skull :-)

Skönt att du kommer iväg och tränar.. jag va ett riktigt träningsfreak innan M kom.. sen blev det tyvärr sämre :-( Men jag har blivit bättre på att gå nu istället för att ta bussen.. och nu när värmen kommer så blir det ännu bättre med den saken ;-) Men jag saknar träningen och att simma också för den delen.. det har jag inte gjort sen graviditeten jag heller...

Kommentera

Publiceras ej