söndag

1kommentarer

När jag hade stängt ner datorn efter förra inlägget så plingade det på dörren och  där stod Sara, om jag vart glad! ;-D Blir alltid glad när hon kommer, jag skulle kunna umgås med henne 24/7 utan att tröttna. Beror nog på att vi är så lika varann och kan skratta åt precis vad som helst. Vi väntade tills Max vakna och sen klädde vi på oss och gick ut. Vi hamnade nere på stan, först på konsum och sen på donken. Har inte ätit det på jättelänge och det var ju en besvikelse, som vanligt..det är fan inte gott! Förutom coca colan då..den är farligt god.
Var en massa barn där och Maximilian vart helt till sig (vi MÅSTE förbi öppna förskolan på fredag!), man ser ju hur glad han blir, fast ändå ganska reserverad..men det är väl för att han inte träffar så mycket barn. Han fick en ballong också av en tjej som jobba där, den var riktigt spännande och han försökte banka med den, som med allt annat som ska bankas och slås i bordet/golvet ;-)



S
en har vi inte gjort så mycket mer. Lekt här hemma, satt på en diskmaskin och nu ligger prinsen och sover i sin egen säng, såklart..hehe.

Nä nu ska jag kila iväg och sola lite, färgen har ju försvunnit eftersom jag bara har varit innomhus eller påklädd från huvud till tår dom senaste dagarna..buhu.

1 kommentarer

millan

12 Apr 2009 22:09

ok bara hojta när du e frisk då=)

Kommentera

Publiceras ej