svärmor på besök

3kommentarer

Vi har haft Maximilians farmor på besök, vilket har varit riktigt trevligt! Max var lite blyg i början, men sen släppte det och han vart sitt glada jag :-) Han har börjat ställa sig upp emot möbler igen, han slutade med det i någon vecka och jag antar att han vart rädd efter alla smällar i skallen. Men nu har han börjat lite smått igen och han verkar lite stadigare i benen, fast han har ju ramlat en hel del idag, men inte så många gånger som förut hehe.. Sen så tror jag att han håller på att få en 3:e tand också, för han har dregglat så fruktansvärt mycket dom senaste tre dagarna, det rinner verkligen ur munnen på honom och han tuggar på allt. Men vi får väl se..gick ju trögt med dom första två :-P

Bjuder på lite bilder från idag, sen ska jag försöka få lillen i säng..han verkar lite väl uppe i varv nu och är inte så sugen på att sova.. ;-)

3 kommentarer

carolini

15 Apr 2009 22:58

hehe sötnos :D

Ida

16 Apr 2009 08:39

Åh han är ju så söt!! Tror jag "paxar" honom till Lova ;-) Jag tror att Lova har en tredje tand på gång med. Det bara rinner ur munnen på henne och dessutom är hon jättesnuvig. Kram!

Fia

16 Apr 2009 22:36

De öppnar 9.45 och håller på till ca11.30-12. Beroende på om ni ska äta lunch. Det är lunch för de som vill ha runt 11.30, isåfall betalar man 10kr/barn och 20kr/vuxen. Ses!

Kommentera

Publiceras ej