tisdag

1kommentarer

Jag har inte haft någon lust att blogga på några dagar, som ni kanske märkt. Men vi har gjort en hel del och det har hänt en hel del, bla. med min morfar som är sjuk i cancer och han mår inte så speciellt bra just nu så man känner sig lite nere.. Men det ska nog gå bra och jag hoppas att vi får ha honom i livet ett tag till i alla fall!
Idag har jag och Maximilian haft sällskap utav Bella i några timmar och sen har jag varit och kickboxas lite, jobbigt men skönt. Sen har vi inte gjort så mycket mer...lekt en massa typ och Max har sagt hela dagen sen han slog upp sina blå "mama, maaam, mamma, maaaaamaaaaaa" och hasat efter mig och dragit sig upp i mitt knä, R är riktigt avis kan jag säga ;-) Han är såå mammig just nu och lite orolig på nätterna, misstänker att det är den tredje tanden som spökar..

Bjuder på lite blandade bilder från dagarna som gått, sen ska jag gå och sova och vila kroppen, natti natti!

1 kommentarer

Anonym

22 Apr 2009 01:12

hihi den lilla sötnosen då :D ... rickard kan gott och väl få känna sig lite avis tycker jag :P

Kommentera

Publiceras ej