torsdag

1kommentarer

Idag har jag och fröken Sara varit och simmat, bastat, badat bubbelpool, smällt i oss hambrugare + läsk, snackat en massa skit och haft riktigt mysigt :-) Sen fick jag massage och det var såååå skööönt! Vi sket i att träna, vi kände att det räckte med att simma och jag är ändå helt mör i kroppen från igår, hehe. Jag passade på att väga mig också och jag måste erkänna att jag vart faktiskt väldigt glad! Och jag kan utan dåligt samvete vräka i mig chokladpuddingen jag har köpt till mig och R ;-)



När vi kom tillbaka hem till oss så var i helt slut! Max vaknade lagom tills att vi kom ,så jag kunde pussa och krama på honom. Kändes som att jag hade varit borta från honom hur länge som helst, även om det bara var några timmar :-P Sen tog vi en promenad bort till affären och handla lite och nu sitter jag här OCH snorar...Hoppas fan inte att det blir värre än såhär, det orkar jag inte, bläää.. Maximilian har inte hostat och snorat så mycket idag och R är på bättringsvägen.


Maximilians pussar är godast i världen!

1 kommentarer

Fia

10 Apr 2009 01:17

Skönt med lite egen tid. Mysiga bilder på pussar ;-)

Kommentera

Publiceras ej