vilket härligt väder!

3kommentarer

Åh vilket underbart väder det har varit dom här två dagarna! Igår skulle vi ha varit en sväng på öppna förskolan men Maximilian var väldigt grinig och känslig pga tand nr.2, så jag ville inte utsätta dom andra barnen för hans gnäll och skrik ;-) Sara kom förbi på morgonen och sen var vi ute och gick några kilometer i solen. Och när vi kom tillbaka hem till oss så var Max trött och ville sova, så då passade vi på att sola här på våran altan och vad mycket färg vi fick! Var helt vindstilla också, så man svettades ganska mycket :-P Senare på kvällen fick jag se att jag hade bränt mig lite på näsan, men imorse när jag vakna så var det brunt istället, tur det!



Idag tog jag en promenad hem till min mamma och lämnade Max kvar där, medans jag och Izabella gick och träna. Hon körde väldigt hårt med mig idag och jag fick många straff, haha.. Men det var skönt. Vi tog en promenad dit och hem också i rask takt och det tar ca 45min x2 och så cykla vi i 15min som uppvärmning + 15 x3 benlyft, så jag lär ju ha träningsvärk i benen imorgon! Vi körde rygg, armar och mage också..så nu känner man sig ganska mör. Nästa vecka kör jag nog några pass istället, bara att styrketräna tycker jag blir så tråkigt..skönare att röra lite på sig och göra något annat också!


3 kommentarer

millan

04 Apr 2009 21:28

duktig du e som kommit igång o tränat:)

Ida

06 Apr 2009 19:33

Vad duktig du är som tränar, skulle jag också behöva komma igång med. Promenerar ju varje dag men skulle behöva få svettas lite. Stackars Max. Lova har också varit grinig och gnällig. Hennes andra tand sprack upp för några dagar sen. Hon är EXTREMT mammig just nu. Det är BARA jag som gäller.

Ida

06 Apr 2009 19:33

Ett sånt där täcke har Lova också :)

Kommentera

Publiceras ej