gammal kärring

1kommentarer

Dom senaste två dagarna har jag varit som en gammal kärring..! Min rygg är helt pajj, eller nu verkar den vara på bättringsvägen. Igår kunde jag inte ens lyfta Maximilian för att det gjorde så förbaskat ont och jag kunde inte heller gå i trappan här hemma, så jag har sovit på soffan! Eller inatt blev det inte så mycket sömn, Max fick ju sprutor igår och hade hög feber inatt och bara skrek. Idag har han varit dålig med maten och gnällig från och till, lilla gubben.. Idag har det varit pissväder och vi har bara pulat lite här hemma och haft Sara på besök halva dagen, mycket trevligt som vanligt ;-) Jag försökte mig på en liten promenad också, men jag hann inte långt innan ryggen börja skrika ifrån, så det var bara att traska hemåt igen..hoppas bara den blir bra tills imorgon när jag börjar på AstraZeneca igen!

Vart nästan lite ledsen i ögat här på kvällen när jag var tvungen att ta bort nagellacket, klippa och fila ner naglarna..man får ju inte ha sånt på Astra och inte heller smink, så det blev att färga ögonfransarna här i veckan också så att man inte ser helt död ut på jobbet, hehe.

Nej nu ska jag göra te och en knäckemacka innan det är läggdags, ciao!

1 kommentarer

Ida

28 Aug 2009 11:23

Vad jobbigt med ryggont! hoppas du mår bättre idag. Kramar

Kommentera

Publiceras ej