jobbat

1kommentarer

Idag har jag jobbat, fast inte på Astra utan på Ica kvantum i kungens kurva. Det var en massa siffror och papper, så idag har jag fått vara problem-lösare! Men det var kul, förutom att efter två timmar kändes det som att ögonen gick i kors.. Efter att jag hade jobbat klart åkte jag raka spåret hem för att få träffa min lilla älskling som jag inte hade sett sen igår förmiddags, men så låg han och vila när jag kom hem..så jag slängde mig på soffan en timma och vila jag med. Sen vart jag väckt av världens godaste pussar! Max såg så lycklig ut när jag öppnade ögonen, han krama och pussa på mig hela tiden, lilla sötnosen :-)
H
är på eftermiddagen/kvällskvisten har vi varit hemma hos Sara och Hampus och fikat..Tänkte att jag skulle ha tränat, men jag orkade verkligen inte idag..


Blev ett kort inlägg utan bilder, tråkigt..Men jag har ingen energi idag och vill bara lägga mig på soffan och ta det lugnt.  Och sen såg jag att jag hade fått kommentarer, men det gick inte att svara eller godkänna dom så får göra det en annan dag! Puss på er

1 kommentarer

Liiiiisa

20 Aug 2009 12:20

Vad gullig han är din son!:)

Kommentera

Publiceras ej