måndag

2kommentarer

Idag på morgonen var jag först på ett möte på AstraZeneca, gick väldigt bra måste jag säga..fick kolla runt, träffa min nya (förhoppningsvis) kollegor, lära mig lite om produkterna som tillverkas just på den avdelningen och ja, lite sånt. Efter att jag hade varit där köpte jag med mig lunch och traskade hem igen. Resten av dagen har vi spenderat här hemma och ute i lekparken. Maximilian har sovit ganska mycket dom två senaste dagarna och verkat lite kinkig från och till så jag vet inte om det är fler tänder på G eller om han börjar bli sjuk..(?) Sara och Karro kom förbi en sväng också och Sara har blivit förkyld så jag vet inte om Max kanske åkt på samma skit!

Jag har inga nytagna bilder på plutten, men jag har några från hans 1-års dag :-)















Jag känner mig helt fucked up i skallen..vet inte om det är den här hormonspiralen eller något..kände mig likadan förut när jag hade p-stav. Går runt och känner mig förbannad och blir arg för minsta lilla :-S Funderar starkt på att ta ut den..men då finns ju risken för fler knoddar!  Fast det var ju ganska mysigt att vara gravid, eller vad säger ni mammor? ;-)

2 kommentarer

Liiiiisa

20 Aug 2009 12:17

Vad fin tårta :D

Fia

22 Aug 2009 21:22

haft några andra problem med spiralen?? jag har utan hormon, men jag märker iaf skillnad tyvärr. Inte på humöret, men mensvärk, blödningar osv... blää.. funderar ocksp på att ta ut den. Men vet inte vad man ska ha istället..

Kommentera

Publiceras ej