MAXIMILIAN 1 ÅR!

2kommentarer

Jisses vad tiden springer iväg..! Nu sitter jag här med spänning och väntar på att vårt lilla charmtroll ska vakna så vi kan sjunga och ge honom en massa paket ;-P Nu exakt vid den här tiden för ett år sen hade jag precis fått ett rum på BB och skulle få gå och lägga mig och sova efter förlossningen och allt som hör till. Maximilian låg redan i sin balja och sov och jag minns att jag inte alls kunde sova, så jag tog upp honom och la honom brevid mig. Låg och titta och lukta på honom i flera timmar..vilken känsla det var!


Några timmar på BB


1 månad och jätteglad :-)


2 månader


3 månader


4 månader


5 månader


6 månader


7 månader


8 månader


9 månader


10 månader


11 månader


1 ÅR!!!!

Idag blir det såklart kalas för hela slanten, så det ska fixas och donas här på förmiddagen innan alla gäster kommer. Jag ska förresten få en kusin! Min faster och hennes man ska äntligen få ett adoptivbarn nu!!!! I förrgår fick dom ett samtal om att nu finns det en liten kille i Thailand åt dom, så dom ska dit i slutet av månaden och hämta hem honom :-D Vi har fått bilder och papper från läkar undersökningarna. Han är såååå söt och ett halvår äldre än Max, så det kommer verkligen att bli skitkul!

Ska hoppa in i duschen innan prinsen vaknar!










2 kommentarer

millan

08 Aug 2009 10:09

grattis till söta maximilian!

Ida

10 Aug 2009 16:02

Tusen pussar till Maximilian från mig och Lova

Kommentera

Publiceras ej