mitt i natten

0kommentarer

Jag är helt facking slut i kroppen efter gårdagens jobb, det var ett riktigt jävla pissjobb jag fick sticka ut till! Aldrig mer.. Och ja, nu sitter jag här mitt i natten, ni kan ju gissa varför....... Mini Sandell här i huset tyckte att det var lekdags kl: 03:00 och han verkar inte trött än. Jag kom hem strax innan tolv igårkväll och snart ska man upp igen för att gå till BVC och sen blir det jobb ett litet tag, uuuuurk.. R ligger och sover där nere som en gris, orkar inte bråka på han heller för att han ska gå upp och ta Max så att jag kan få sova. Men men det är smällar man får ta när man är förälder ;-)
J
aha på torsdag börjar man på Astra igen, ska bli jävligt skönt. Fick gå på synundersökning igår och allt var perfekt, som det alltid har varit.

Kan ju berätta lite också om  helgen som var helt jävla galen! Jag har blåmärken lite överallt på kroppen, ont i varenda muskel och jag är 99,9% säker på att jag åkte på en hjärnskakning, eller så var det bara för många öl och shots... ;-P Jag, Izabella och Wille var på stagedive och skulle se Sonic Syndicate bl.a. Det var jävligt grymt om bara inte en massa cpn i publiken skulle hålla på och slåss istället för att titta på banden! Vi fick komma backstage och träffa två av banden (sonic och dead by april), Izabella var helt till sig, Wille var lite cool och bytte några ord och jag var full som en kastrull och försökte mest verka så nykter som möjligt, haha! Nej men det var verkligen skitkul och värt varenda blåmärke ;-)

















Kommentera

Publiceras ej