oh happy day!

1kommentarer

Solen skiner, hela familjen är utvilad och jag är på ett strålande humör! Kan det bli bättre? Nää :-P
Helgen har varit nice. I fredags umgicks vi först familjen på dagen, var på öppna förskolan så Maximilian fick leka av sig lite och sen blev det shopping. Åt en supergod middag här hemma och sen blev det en liten utgång för min del efter att lillprinsen hade somnat :-) Igår var vi bara hemma och tog det lugnt hela dagen, var hur skönt som helst! Och idag kommer min mamma hit och ska umgås med oss. Vi ska laga lasagne med fetaost sallad och sen blir det väl att titta på film. Imorgon börjar en ny arbetsvecka och jag längtar faktiskt! (undrar om jag kommer säga likadant senare i veckan, hehe..)

Och  nu är min faster och hennes man framme i Thailand och imorgon kommer dom att få komma till barnhemmet och få träffa sin son för första gången, hur spännande som helst! Jag tror att det var nästa söndag som dom kommer hem och det kommer bli så kul, vi alla längtar massor :-D

Nu är ryggen helt bra, så det blir att ta en powerwalk innan frukosten. Ha en bra dag allesammans!

1 kommentarer

Catrine

31 Aug 2009 22:45

Haha, jag hittade min kamera häromdagen. Den har varit borta i evigheter. Kollade igenom bilderna på den och det fanns en hel del på dig och din karl från när vi var på Kreta! :D

Kommentera

Publiceras ej