friday

0kommentarer

 Idag har det varit en riktig mysdag! Jag har varit ledig ( som vanligt, varannan fredag..). Så vi tog lite sovmorgon hela familjen, sen åt vi frukost och sen kom Sara hit och hängde. Senare åkte jag och R iväg till Heron City och åt middag och gick på bio ihop, medans Sara var kvar hemma hos oss och passade Maximilian :-) Det var längesen det bara var jag och R som var iväg tillsammans, så det var riktigt trevligt!
Sara och Max har haft det jätteroligt här hemma (har massa bilder och filmer på det som jag tänkte lägga upp imorgon ;-) ), och nu ligger lillprinsen här deckad på soffan. Ska bära ner honom till hans säng snart..jag skulle bara se vilka som gick vidare till finalen i Idol och det vart ju CALLE, som jag hejjar på och Erik, woho! Jag kommer förövrigt att vara vid globen nästa fredag..fast jag ska till Hovet och se In flames!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-D

Nej nu blir det mys i soffan innan läggdags, ska till ikea imorgon ;-)

Bjuder på två bilder på mig och Sara från förra helgen när vi parta, hihi!







Kommentera

Publiceras ej