Max har bakat pepparkakor

1kommentarer

Idag är det lördag och jag sov till kl 12:00!!!!  Fast det är ju inte så konstigt eftersom jag sov hela dagen igår (hade feber IGEN) och sen vakna jag 21:30 igårkväll och var vaken till 02:00 ungefär.. Men idag mår jag bättre, har bara ont i halsen. Idag har vi städat lite, myst framför tvn och kollat på alla Maximilians favorit barnprogram och sen har vi eller Max har faktiskt bakat pepparkakor :-) Han var superduktig! Kavla och tröck dit formarna själv, sen fick jag pilla upp hans konstverk och lägga dom på plåten bara. Fast han tröttnade fort och började istället äta degen..men 9 pepparkakor fick han i alla fall ihop! Tror att han kommer tycka att det är roligare nästa år, hehe.



1 kommentarer

Anonym

20 Dec 2009 19:24

Älskar den här lill skrutten mest av allt <3

Kommentera

Publiceras ej