tisdag

0kommentarer

Idag har vi röjjt ännu mer i Maximilians rum, bland alla hans leksaker.. Vi skulle kunna öppna ett dagis kan jag ju säga! Men nu är det nästan tomt på leksaker, så nu är det lagom mycket i hans rum och inte alls lika mycket på övervåningen. Tog bort allt han inte leker med längre och han fick själv vara med och bestämma om vilka han ville leka mer med och vilka som skulle hamna i lådan :-) Vi har legat i sängen och tittat på Nalle Puh också och myst..

Sen kom Hanne och Guss förbi och hälsa på :-D Dom är på besök här i sverige över jul/nyår, så det var ytterst trevligt! Vi har ju inte setts sen i somras och nu ska dom själva ha en liten bebis i juni nästa år, kommer bli så roligt! Max satt och kramades och lekte med dom i soffan medans jag och R stod i köket och lagade mat. Det är så roligt att Max tyr sig till dom direkt, för han brukar inte vara så kelig direkt med folk han inte känner så väl eller träffar så ofta och Guss var ju en stor favorit ;-)

Nu ligger lillprinsen och sover och min stora prins sitter och nördar sig vid hans dator.. Jag ska nog ta en dusch, lägga på en ansiktsmask och sen lägga mig i sängen och kolla film, känner mig riktigt seg idag..


God fortsättning till er alla! <3

Kommentera

Publiceras ej