trött liten kille..

0kommentarer







D
et var en trött liten kille som deckade i sin säng för ett tag sen. Jag och Maximilian bunkrade upp med varsitt glas med saft och sen satt vi och tittade på Idol finalen och dippade grönsaker, mumsigt värre! Lillplutten och jag har ju suttit varje fredag kväll och följt våran favorit Calle, som tyvärr inte vann.. :-( Missade ju finalen i fredags eftersom jag var på Hovet och såg IN FLAMES, Killswitch, Dead by April m.fl. Det var helt galet bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




I
dag har jag jobbat några timmar och sen när jag kom hem var det dags att laga middag och sen tittade min farmor och farfar förbi på fika :-) Max har också sagt ett nytt ord idag, kommer iofs nya ord varje dag nästan..men jag missar ju så mycket när jag jobbar..han sa i alla fall tänder, han pekade/petade i min mun (på mina tänder) och sa just "tänder", duktig ponke!
Jag och Izabella vart rätt snopna igår också när vi satt i soffan och segade och Max satt under vårt matbord och så frågade jag varför han satt där och sen när jag sa "Men vad gör du där under bordet Maximilian?" så svarade han "Inget" och flinade åt oss, haha!


Nej nu ska jag se om min stora älskling vill tittade på film med mig innan läggdags..natti!




Kommentera

Publiceras ej