:-)

0kommentarer

Nu känns det lite bättre och tack för alla era fina kommentarer! <3 Har bara myst med min lilla älskling idag och pussat på honom massor och legat och gosat i sängen. Han har varit jättesnäll och glad, som tur var.. Izabella var här ett tag också på eftermiddagen och höll mig sällskap och det fick mig verkligen på andra tankar, så det var ju bra :-) Även fast det känns som att jag vill vara själv, så är det nog bra om jag inte är det, för då börjar man bara tänka och fundera och det vill jag INTE!

Snart ska jag bänka mig framför tvn med te och mackor och kolla på det där Linda Rosing programet, inte för att jag gillar henne, det gör jag inte överhuvudtaget. Men bara för att det är en av dom där killarna (antar att det är den yngsta), Sara känner i alla fall honom och jag måste ju bara se varför hon nu skulle vilja dejta en så pass ung kille??!!

Ska ringa och se vart min mamma är någonstans, gillar inte när hon promenerar hem från jobbet när det är såhär mörkt..

Ha en trevlig kväll! Kram

Kommentera

Publiceras ej