alla hjärtans dag

1kommentarer

Och den här dagen ska jag såklart "fira" med mina två hjärtan :-) Vi hade igentligen tänkt att åka in till stan och kika i affärer och shoppa nya kläder till Max, för det mesta börjar ju bli för tight nu och sen äta på resturang.. Men vi sket i det och tänkte att vi skulle vara hemma och mysa istället. Så jag och Maximilian har varit ute på en långpromenad i det här fina, men kalla vädret och sen var vi förbi affären och handla lite tills ikväll. Så ikväll blir det fläskfilé, potatisgratäng, sallad med fetaost och vitlöksbröd och sen handla jag lite godis och chips tills ikväll när vi antingen tittar på melodifestivalen eller någon film. Max ligger nu ute och sover i vagnen, så jag har passat på att lägga köttet i marinad och så ska jag dammsuga innan han vaknar och vill busa :-P

Hoppas ni alla får en trevlig och mysig alla hjärtans dag!

1 kommentarer

Fia

14 Feb 2009 23:57

Hoppas ni hade en trevlig Alla hjärtans dag!

Vi åt samma middag idag ;-) Jag tror i och för sig att det va typ Sveriges populäraste middag just idag. Men hade jag bott närmare jobbet, så hade jag åkt och köpt oxfilé, enligt mig den bästa i stan.. men orkade inte, så det blev fläskfilé..nästan lika gott! kramar

Kommentera

Publiceras ej