det låter...

0kommentarer

Da-da-dada-da-da från Maximilian hela tiden..kanske säger han pappa eller mamma snart? Önska kan man ju alltid, haha.
Ja och vad gör jag vaken då, kan man ju undra..Inte fan kan jag sova i alla fall! Varje natt samma visa. Först vaknar jag kl: 03:00 helt utan anledning, sen har jag skitsvårt att somna om..runt 5-6 börjar mina katter och jävlas och vill gå ut, så då måste man masa sig ur sängen för att släppa ut dom, sen har jag svårt att somna om igen och kl: 9 vaknar Max, då är jag helt DÖD. Vart såhär i några dagar nu, så man är ju som en zombie på dagarna. Och jag har testat att vara uppe länge på kvällen för att jag ska vara jättetrött när jag lägger mig och hoppas på att inte vakna.


Min prins igår när han mumsa i sig rån med smör på, det gillar han!

Ska passa på att äta lite frukost nu och ta en dusch innan lillen vaknar, ha en bra dag alla!

Kommentera

Publiceras ej