en dag med våran älskade Sara

2kommentarer

Idag har vi varit med våran älsklings Sara. Hon kom hit vid 2-tiden och tog med mig och Maximilian  för en runda på 'stan'. Eller en runda..vi ville mest äta hela tiden, som vanligt! ;-) Vi gick till Nancy's och smällde i oss en varsin kyckling-pasta sallad med massa fetaost, saltgurka, broccoli, tomat, rödlök och cesar dressing, smarrigt värre. Efteråt vart det en liten choklad bit och två glas vatten. Sen knata vi runt lite och glodde..fast vi promenerade ganska fort hem, för Max var inte på världens bästa humör.. Men jag hann handla två söta skålar, i den ena ska det vara godis och i den andra snacks ;-) Och sen köpte jag en liten rolig grej till R i alla hjärtans dag present och Max fick också alla hjärtans dag present; en pip mugg, strumpor och ett par underbyxor som det står "Lilla grodan" på rumpan, allt från Lundmyr of sweden.


Bjuder på en bild där mina finska drag lyser igenom ;-P

2 kommentarer

Fia

12 Feb 2009 21:06

Visste inte att du hade finska drag ;-)

Skönt med lite promenad och alltid trevligt att luncha på Nancys.. va där i princip varje dag när jag var mammaledig med Maximilian.. nu är jag dock mest hemma och försöker plugga! Men när skolan är klar i juni, så lär det va stället där man hittar mig ;-) Eller möjligtvis nere vid maren haha.. älskar Mias hamburgare, plus att då är det skönt att vara ute! ;-) Jag har också köpt att par Lundmyr underbyxor fast med "Gullunge" på. Har bodyn med "Lilla Grodan" så söta!! Va kan man köpa till gubben sin, några förslag?

e-

13 Feb 2009 13:19

du är otroligt vacker vännen.

Kommentera

Publiceras ej