fredag

1kommentarer

Idag fick jag städmani, som vanligt. Max har inte varit så hjälpsam direkt, så fort jag hade vikt all rentvätt som hängde lite överallt och la det fint i soffa, så trippa han dit med gåstolen och slängde ner allt på golvet. Sen när jag skulle rensa bort all reklam som vi har samlat på oss under veckan, så drog han ner papperspåsen i golvet och bara skratta, hur roligt som helst tyckte han :-P Jag koppla musik från den bärbara datorn till tvhögtalarna och den sladden var väldigt rolig att dra ut och när jag skulle plocka i diskmaskinen var han snabbt framme och börja rycka i tallrikarna, ajjabajja! Nyfiken liten kille..men det är roligt :-) Sen kom underbara Sara hit med lunch och umgicks med oss hela eftermiddagen. Vi gick ut på en promenad också i det här vädret, men det var ganska mysigt.


Tittar fundersamt på mig när jag sa "aj aj" och nästa sekund drog han ut sladden..

N
är R kom hem från jobbet så lagade jag lite god middag; kött, klyftpotatis, bea och massa god sallad och feta ost, mums! Sen har vi inte gjort så mycket mer, busat med Maximilian, snackat skit med Shawn och haft ett halvt öga på Let's Dance.

Nu ska jag läsa ut min bok och sen blir det dusch och sova, vi måste ju vara pigga imorgon när vi ska på 40-års kalas ;-)

1 kommentarer

emelie

07 Feb 2009 11:35

Ja tiden går fort, Max börjar ju bli en stor kille han med =)

Ja jag tycker också det ska bli kul å träffa er, och se hur stor han har blivit live och inte bara på bild =)Han är ju så söt!Ha det bra! Kramar Emelie och Adeline

Kommentera

Publiceras ej