hej hopp!

2kommentarer

Ååååh vad ska jag ha på mig på dopet??? HJÄLP MIG..allt jag äger är; svart, svart, svart och återigen svart..*suck*. Aja det löser sig väl..
Trodde att jag var med om ett nytt framsteg idag (eller för mig var det de iofs), men i alla fall. Sara satt med Max i soffan, eller han satt brevid henne i soffan och sen helt plötsligt så vänder han på sig och ställer sig på knä, tar tag i soffkudden och drar sig upp och står!! Jag och Sara vart helt paffa och jag börjar ropa på R hysteriskt innan han ska ramla omkull, för han stod där själv och Sara vaktade så att han inte skulle rasa. Men så säger R att sådär har han gjort i 2 veckor nu..jaha, det var ju kul att jag har fått se det :-P Sen gjorde han så flera gånger till, men han är ju så vinglig, ser ut som ett fyllo, haha. Men på golvet har han inte börjat dra sig upp på saker, än..men ställer man honom emot något så att han kan hålla i sig så står han där och ser stolt ut :-) Han har börjat att ställa sig på alla fyra nu också ibland, men han står mest och gungar. Han har inte kommit på hur han ska ta sig iväg, hehe.

Tycker att det är så roligt att se när dom små lär sig något nytt, man blir så glad och det är så sjukt hur fort tiden går! Snart springer han väl runt här och gör mig galen ;-)

2 kommentarer

sandra

25 Feb 2009 21:48

Hej Hej!

På vårat dop hade jag en mörkgrå klänning och Tim hade grå skjorta,väst och finbyxor.



Men visst är det svårt med kläder?





Hoppas ni mår bra!



KRAM KRAM

Ida

26 Feb 2009 20:35

Nämen! Vilken duktig kille.. Ja det är helt sjukt hur fort det går.. snart kommer dom väl hem och luktar rök och har piercing ;) Kram

Kommentera

Publiceras ej