helt slut!

3kommentarer

Jag är så trött nu så jag vet inte ens vad jag heter, vet inte ens varför jag sitter här heller(??!!!). Har varit uppe sen kvart i 6 imorse, för då tyckte Maximilian att det var dags att gå upp. Sen har jag varit och handlat och sen har vi stått och gjort smörgåstårtor hela dagen och fixat i lokalen. Jag har inte ens hunnit städa här hemma och efter fikat och allt imorgon så ska det stanna lite folk hemma hos oss, dom som är från R's sida........Men dom får väl stå ut och jag hoppas att dom har lite förståelse. Jag orkar inte städa nu ändå.. Och imorgon har jag massa annat att tänka på!

Nu ska jag gå ner och lägga mig brevid min prins som sover så sött!

3 kommentarer

Ida

27 Feb 2009 22:38

Lova har också fått för sig att vakna jättetidigt på morgonen nu. Då vaknar hon och pratar och skrattar för fulla muggar. Inte fullt så kul tycker jag att det är. Suck! Är det imorgon som dopet är?? Isåfall så hoppas att ni får en toppendag. Kramar

carolini

28 Feb 2009 20:50

Ja är lite smått irreterad, viste inte alls att dopet va idag för Henke säger ju inget till mej som vanligt. Jag hoppades att de va fint och att Max tyckte de va kul. Har en doppresent hemma så jag får och ta och komma förbi me den nån dag men vi kan ju vänta tills du mår lite bättre. Stora kramar från mej och Oliver..

carolini

02 Mar 2009 09:38

haha jaha ja näe han spydde i fredags men de va för att han fick dålig välling, han fick lite feber på de men sen var han pigg. men vi var ju hos mamma i åkersberga och Henke kommer in på lördags morgonen och säger att de är maxs dop idag för då hade han ringt rickard. HAn skyllde på sitt dåliga minne och att han inte hade fått det nerskrivet hihi. Men men hoppas de var fint... Kram

Kommentera

Publiceras ej