hemma igen

0kommentarer

I förra veckan, eller i torsdags rättare sagt så blev grabbarna här hemma (R och Shawn) jättesjuka och jag hade ingen lust att bli smittad själv eller att Maximilian skulle bli det. Så jag och Max åkte hem till min mamma och skulle sova över där, en natt var det tänkt..men vi kom hem idag! Det har känt som en liten "mini-semester" haha.. Men vi har haft jättetrevligt och ätit massa god mat, så nu lär man väl ha lagt på sig ett eller två kilon ;-)
 I
fredags var jag också iväg med Bella och gänget och bowla, åt mat och sen blev det utgång. Det var roligt och jag drack inte speciellt mycket, så dagen efter mådde man bra och så åkte jag och Maximilian på 20-års kalas och åt massa god smörgåstårta och hade det trevligt. Sen har vi bara slappat, tittat på film och lekt i massor! Beställt en massa kläder har jag också gjort...blir alltid så när jag och mammsen sätter igång och nätshoppar, hehe.

Och så har jag ju skaffat mig lite nytt hår....igen. Jag är så dum och kan aldrig bestämma mig ;-P Ena stunden vill jag ha kort och andra långt. Men jag köpte clips till så att jag kan ta på och av som jag vill, tycker att det är så jobbigt att sy eller limma fast det.

Bjuder på lite bilder som jag har tagit :-)









Kommentera

Publiceras ej