idioter

1kommentarer

Vilka jävla idioter det är som håller på och bränner ner matbutiker i våran stad! Bara för att dom säljer vissa produkter som kommer från USA?!! Seriöst.. Saras kille kom till jobbet vid 7 imorse och såg att det brann så han och en till lyckades släcka det som brann och sen fick dom se att hela varuhuset har ju brunnit! Snacka om chock när man kommer till jobbet.. Äh jag fattar ingenting, blir bara så irriterad.

H
är på morgonen har jag skrattat som en tok i alla fall. När Max får syn på katterna, alltså hans min den är helt oslagbar :-D Han spärrar upp ögonen, kniper med munnen och sen sätter han fart i gåstolen, blir helt galen haha. Och katterna blir ju livrädda och försöker springa iväg, ibland hinner dom och ibland blir dom lite lätt påkörda, inte så att dom får ont eller något såklart hehe.. Han har ju lärt sig att svänga och vända på gåstolen när han går i den, så nu kan man hitta honom lite överallt. Förut tog han sig bara rakt fram och ibland kunde han svänga, men nu svänger han runt om han har gått in i väggen eller något och så traskar han vidare :-) Skönt det..förut var det ju bara en massa skrik om han hade fastnat nånstans och inte kom därifrån.

Nu ligger han och vilar för ovanlighetens skull, så jag ska passa på att göra mig i ordning och sen ska vi traska ner mot centrum och beställa doptårta, solen verkar titta fram nu så det kanske blir skönt väder ute så man kan ta en promenad hem till min mormor och morfar och hämta dopklänningen. Nej nu ska jag fixa mig innan han vaknar, ciao!

1 kommentarer

Eve

26 Feb 2009 21:25

Hej gumman :).



Hehe vi köpte Carena gåstol :). Vi har en vagn och det är Carena men den är jätte krånglig och inte alls bra. Så då fick jag för mig att Carena inte var ett bra märke :P. Men jag är nöjd med gåstolen :). Men lillen når inte riktigt ner me fötterna. Vad sööööööt Max är! :)



Hoppas allt är bra med er.



Puss

Kommentera

Publiceras ej