migrän

1kommentarer

Idag har det inte varit någon rolig dag.. Och inget stan blev det heller. Jag har inte fått i mig något förutom vatten och lite smörgåsrån. Sen har jag mest legat i sängen eller soffan. Max har sprungit runt i sin gåstol och jagat katterna. Nu har han också kommit på hur man svänger, så nu kan man hitta honom lite varstans där han kommer fram :-P Han har blivit så stark i benen, nu ställer han sig upp utan att man drar upp honom i händerna och ibland sätter han sig upp ifrån liggandeställning, men sen är det ju inte alltid balansen är bra, så han faller ju tillbaka..och blir ledsen. Men det är bara att öva! Jag måste sänka hans säng också så han inte ramlar ur den, var livrädd inatt när han sov där, så jag låg på helspänn hela natten och det kanske därför man har haft migrän idag(?) Nu ligger han i alla fall brevid mig och sussar, älskar när han sover brevid mig. När han ligger och sparkar på mig och slänger sina små armar och ben upp på min rygg eller mage <3

S
nart har vi dop också, eller den 28:e feb rättare sagt och jag hoooopppppaaaasss verkligen att min kusin och hennes mamma orkar hjälpa mig med att göra smörgåstårta till ja, runt 60 pers(?) För den vi åt i lördags som dom hade gjort var förjävla god!

Nu blir det att sova, godnatt!

1 kommentarer

Liiiiisa

05 Feb 2009 19:46

Vi får ta och ses snart tycker jag <3

Kommentera

Publiceras ej