onsdag

1kommentarer

Idag har jag och Sara varit och shoppat lite. Var ju tvungen att handla nya kläder till Max, 68 börjar verkligen bli tight nu.. Så nu vart det massa bodysar, byxor och pyjamaser i strl 74. Så nu ska han väl kunna ha det ett litet tag i alla fall :-) Till mig vart det en ny skinnjacka och ett par nya as coola skor!

När vi kom tillbaka hem till oss så hängde det  en påse på handtaget och i påsen var det en bukett med vita tulpaner (min favorit), en kladdkaka och några brukar med barnmat. Då var det min kära mor som hade tänkt att komma över och ta en fika och så hade hon köpt en bukett till lilla mig :-$ Tråkigt bara att man inte var hemma.. Men jag bjöd över henne hit imorgon istället, så vi får se om hon dyker förbi :-)

1 kommentarer

Fia

19 Feb 2009 21:26

snabbt det går, min lilla tjej har redan stl.62 och hon är inte ens 2månader ännu. Fick HM katalogen igår och hittade massa fint osm jag vill köpa, men jag ska hålla mig i skinnet ett tag och göra en ordentlig vår/sommar shopping till barnen lite senare :-)

Kommentera

Publiceras ej