onsdag

1kommentarer

Igår fick jag och Max besök av Carro och charmtrollet Oliver. Var längesen vi sågs och shit vad duktig och stark Oliver har blivit! Reste sig upp/gick mot/längst möblerna jätteduktigt och stod t.om en liten stund själv på golvet :-D Först vart Maximilian glad av att se honom, men efter att han hade nypt honom i örat och vid halsen så vart han kinkig, hehe. Max hade inte en sån bra dag igår heller, tror att det är tänderna som spökar.. han var jättegrinig och ledsen hela eftermiddagen och kvällen tills han skulle sova och jag fick sån migrän så jag var väl inte heller så rolig.


Bästa kompisar!


Ser ut som att Oliver ska ge Max en puss..men det var hans öra han spana in :-P


Kramas lite efter att Oliver hade dragit Max i örat


"Bråkar" om vem som ska få telefonen och starka Oliver vann ;-)

I
dag har Maximilian varit på betydligt bättre humör och det var ju bra för min stackars skalle, för när jag vakna imorse så hade jag fortfarande sån värk, så min frukost bestod av två ipren och 1 liter vatten, sen mådde jag bra igen. Min gulliga mamma har varit här och hälsat på också innan hon skulle iväg och jobba och jag fick en tidig alla hjärtans dag- present; jättesöt bh+trosor i rosa och vitt med rutor och spets, så söta! Och sen fick jag ett par vita trosor med rosa hjärtan på. Hon är så snäll min lilla mamma <3

M
ax har bara velat hoppa, hoppa, hoppa och hoppat idag...och hållt i mina händer och gått fram och tillbaka över hela övervåningen..så idag är mina armar spaghetti-armar och min rygg har börjat värka. Men det är det värt! Så länge han skrattar och är glad och får träna benmusklerna och balansen så gör jag vad som helst för honom, även om jag var tvungen att vila ett antal ggr ;-P

Maximilian ligger redan och sover, vet inte om det är för natten..men jag passar ändå på att ta en dusch, ciao!

1 kommentarer

carolini

11 Feb 2009 20:38

hihi vad söta dom är.. Kramis

Kommentera

Publiceras ej