söndag

1kommentarer

Igår var vi ju på 40-års kalas, det var min fasters man som fyllde år. Hans kompisar hade fyllt hans bil med rosa golfbollar och wunderbaum, så det stank apa i bilen. Sen hade dom klistrat på en massa olika texter, på en stod det t.ex "Här kommer dektektiv M.Ridby" (han jobbar som polis).  Riktigt trevligt hade vi och dom bjöd på olika pajer till middag och efterätterna bestod av tårtor, bullar och kakor. Så nu får det vara slutkalasat för mig, för annars kommer jag att spricka! ;-) Max var på jättebra humör, fast han inte hade sovit något under hela dagen. Och strax innan vi skulle åka hem så somnade han i min famn, det var längesen han gjorde..såå mysigt!


Av oss fick han en vagn som han ska köra bagen med golfklubborna i :-)






I
dag har vi inte gjort mycket. Jag har mest vilat (när Maximilian har gjort det), legat och läst, sen har vi dansat och sjungt lite medans jag dammsög och Max gick efter i gåstolen :-P
L
äste precis Ida's blogg och såg att dom skulle basta ikväll..vart sugen på det jag med! Så hag funderar på om man ska gå ne roch sätta på bastun nu innan man ska se på Beck.

Nu börjar min prins bli arg på mig för att jag sitter här för länge...bajjj bajj!

1 kommentarer

millan

09 Feb 2009 13:34

va jobbigt att du vaknar=( du borde ju va helt död, alltså supertrött eftersom du har din lilla. Han är så söt o jättefina kläder också, jag blir verkligen sugen på en till liten bebis när jag ser honom, haha!:)

Kommentera

Publiceras ej