tankar..

0kommentarer

Sitter och tittar på Advokaterna och just nu handlar det om det där mordet på den där killen Ricardo och jag börjar genast tänka på min lillebror..
Det jag är mest rädd för i hela världen, det är att det ska hända min lillebror något. Han är inte världens lugnaste kille och ränner gärna ute och festar på helgerna och han fegar aldrig ur för att bråka med någon, speciellt inte med alkohol i kroppen. Jag är så rädd att han nångång ska bråka med fel person och sedan råka riktigt illa ut. Om det skulle hända så vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra, blir ledsen bara jag tänker tanken. Blir ledsen av att ens tänka om han nångång själv skulle få stryk, vill ju inte att någon ska röra min lillebror och han ska självklart inte röra någon annan heller! Men hur lätt är det att tala en 19-årig kille till rätta, när han tycker att han har den bästa tiden i sitt liv(?). Nu har han i alla fall träffat en bra och jättesöt och trevlig tjej. Hon festar inget, har topp betyg och tränar hockey. Hoppas verkligen att hon kan få honom att lugna ner sig och på andra tankar, t.ex SKOLAN.

Min lillebror betyder lika mycket för mig som Max gör och jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag älskar honom <3

Kommentera

Publiceras ej