tisdag

1kommentarer

Dagen har vi spenderat med Sara. Hon kom hit och överasskade mig med fetaost sallad från Nancy's och sen har vi bara legat och degat i soffan. Maximilian har dragit i hennes kinder så nu när hon åkte så var hon helt röd lite överallt i ansiktet, haha! Börjar faktiskt göra rätt ont nu.. R är just nu och storhandlar mat, så det blir väl att laga ihop något smaskens sen när han kommer hem.


Lilla busfröt i soffan (längtar INTE tills han ställer sig mot möbler istället) ;-)


Sara fick smaka på Max nypor


Så lik min lillebror när han var liten :-P


Vatten är roligt!

J
ag måste införskaffa en sån där halkmatta att ha i handfatet när han ska bada där och en till duschen när vi duschar, så han kan sitta själv. För det är ju svårt att hålla i när han blir hal som en tvål..

JUST DET! Har ju glömt att skriva vad Max gjorde i lördags, heheheheh... Han sa; "Mmma mmaam maam mm" :-D Gissa om jag blev glad! Nu får vi hoppas att han fortsätter så och inte glömmer bort hur han ska säga, för nu har vi inte hört något sånt sen i söndags. Men det var en fin alla hjärtans dag present i alla fall och förra året på alla hjärtans dag så kände jag ju första sparken när han låg i magen, så nu har jag fått vara glad två år i rad, hihi!

Nej nu ska jag tjura lite i  soffan eftersom Shawn har kommit tillbaka efter att ha hållt sig borta sen i torsdags, urk.. kan han inte flytta snart?!!

1 kommentarer

Ida

17 Feb 2009 20:55

I Lööööve fetaost!! Skulle kunna äta det varje dag.. mums!!! :-D

Kommentera

Publiceras ej