underbart väder!

0kommentarer

Åh vilket fint väder det är ute! Funderar på om jag och Max ska ta en förmiddags-promenad nu eller lite senare på eftermiddagen, skulle behöva röja här hemma också..vart stökigt igår.
Igår kom Kim hit (R's lillebror) och sen tog jag, Maximilian, Sara och Kim en promenad till Willys och handlade tacos och så svängde vi in på jober. Grabbarna behövde nya skidkläder  tills idag och jag hittade ett skitsnyggt set till R som jag köpte och ett par matchande handskar till :-) Kläderna vi köpte till honom för 3 år sen var för små..haha. Jag skulle också ha följt med och åkt, men eftersom mitt knä inte är så bra så hoppade jag det. Onödigt att få ännu ondare och kanske göra sig riktigt illa!
Nej så medans killarna är i Romme med dom andra, ska jag och Max mysa här hemma och sen har jag bjudit över min mamma tills ikväll, så kan vi äta rester från igår och kolla melodifestivalen ;-)

K
an säga att jag är riktigt trött idag. Jag har försökt att hålla Max vaken så länge som möjligt på kvällarna för att han ska sova lite längre på morgonen (eller så att Jag får sova lite längre på morgonen, hihi), men det är i alla fall helt omöjligt för att han sover inget på dagen längre! Eller han sover max 1 tim allt som allt under en hel dag.... Så man får ju verkligen hålla igång hela dagen, inte som innan när han kunde sova 2tim åt gången och jag hann sitta och slappa i soffan emellanåt :-P Dom senaste kvällarna har jag suttit i soffan som en zombie och verkligen försökt att hålla ögonen öppna, för det är ingen idé att gå och lägga sig 19:00 på kvällen, för då sover jag ändå inte hela natten och är död sen  dagen efter. Aja ikväll är min mamma här, så då vill han nog ändå inte gå och lägga sig tidigt och så kanske jag får sova lite längre än 7 imorgon :-D

Ha en trevlig lördag allihopa!

Kommentera

Publiceras ej