utmanad

0kommentarer

Jag har blivit utmanad av Carro

  1. Länka till den som utmanat dig.
  2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
  3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
  4. Meddela dem så de vet att de har en utmaning att hämta.

Utmaningen:

  1. Jag älskar Maximilian mest av allt i hela världen. 
  2.  Jag har ett hett temperament. 
  3.  Jag kan stå och dansa till dunkdunk musik i flera timmar, bästa jag vet! 
  4.  Jag shoppar alldeles för mycket.... 
  5. Jag gillar min kropp som den är nu (fast några sit-ups kanske man ska börja göra så man får tillbaka rutorna igen, hihi).
  6. Jag är rädd för att bada i havet, så när vi är utomlands sitter jag helst vid strandkanten.
  7. Jag gillade inte att vara gravid.

Jag utmanar:

Millan
Ida
Eve
Emelie
Malin

Sandra

Lisa

Kommentera

Publiceras ej