fredag

1kommentarer

Satt och skrev ett långt inlägg igår eftersom jag har varit sämst  på att blogga, igen. Men ingenting ville som jag ville, så jag vart sur och gav upp. Lägger upp lite bilder istället från dagarna, orkar inte skriva om allt..

Idag har vi spenderat dagen med Karro, Henke och sötnosen Oliver. Grabbarna var så söta och snälla, eller ja..Maximilian var ju dum några gånger, men sånt är livet! Det bjöds på suuupergod potatisgratäng, fläskfilé och sallad. Så idag har jag haft en toppenbra "ätar-dag". Vart lite cheesecake också till efterätt som vi hämtade hemifrån oss.



Jag sitter och kollar lite resor just nu, för jag och R har tänkt att åka iväg en vecka i juli och bara ta hand om varandra. Vi behöver verkligen det, för den senaste tiden har det verkligen varit skit, eller dom senaste månaderna.. Så Max ska stanna hemma med mormor, hur jag nu ska klara mig en hel vecka utan min lilla prins(??!!)  Vill igentligen att han ska följa med, men jag tycker att han är lite väl liten och sen så blir det ju inte så mycket bara R och jag då. Men vi får se! Inget är ju bestämt till 100% än :-)

Nej nu ska jag sluta sitta här och vara lite social istället, här kommer dom andra bilder också:

1 kommentarer

carolini

06 Jun 2009 13:51

jätte mysiga bilder :D

Kommentera

Publiceras ej